اولین کنفرانس ملی کاربردسازی هوش تجاری (راهکارها و چالش ها)

معرفی
کنفرانس ملی کاربردی سازی هوش تجاری

هوش تجاری (هوش کسب و کار) اصطلاحی است که شامل ابزارها، زیرساخت ها ، برنامه های کاربردی و بهترین عملیاتی است که دسترسی و تحلیل اطلاعات را برای ارتقاء و بهینه سازی تصمیم گیری ها و عملکرد سازمان ممکن می سازد و سازمان را قادر می سازد به جمع آوری داده از سیستم های داخلی و منابع خارجی بپردازد. آن ها را برای تحلیل آماده سازی کند. جست و جو و یافتن پاسخ برای سوالات را روی این داده ها توسعه داده و اجرا کند. گزارش ها ، داشبوردها و داده های تصویری را برای ارائه ی اطلاعات تحلیلی برای سطوح مختلف شرکت ازسطوح بالای تصمیم گیری تا سطوح عملیاتی ارائه نماید. از اهداف هوش تجاری می توان به : 1-درک نقاط قوت و ضعف داخلی و خارجی سازمان 2-درک ارتباط بین داده های مختلف برای تصمیم گیری بهتر  3-تشخیص فرصت ها برای نوآوری 4- کاهش هزینه و گسترش و استقرار بهینه­ ی منابع، اشاره نمود.

محورها
اخبار
  • دسترسی سریع
    تاریخ های مهم

    مهلت ارسال مقالات: 10 آبان 1396

    مهلت ثبت نام در کنفرانس : 22 آبان 1396

    مهلت ثبت نام کارگاه: 22 آبان 1396

    زمان برگزاری  : 2 آذرماه  1396

    اطلاعات کنفرانس
     
    دانشگاه ایوان کی، موسسه مهد پژوهش ره پویان حقیقت،شرکت مهندسی تحلیل گران نرم افزاری آلا
    روزهای کنفرانس:
    از 1396/09/02 تا 1396/09/02
    كليه حقوق اين پورتال‌ برای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام محفوظ است.
    طراحی و اجرا: شرکت آداک