اولین همایش ملی برند در ورزش

معرفی

دانشگاه فردوسی مشهد در راستای توسعه علم برند در ورزش اقدام به راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش ملی برند نموده است؛ از این رو معرفی اجمالی دبیرخانه همایش به شرح زیر می باشد:

Ø      معرفی اجمالی دبیرخانه دائمی همایش:

این دبیرخانه برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری همایش ملی برند در ورزش نموده است و به طور تخصصی به یکی از حوزه های حرفه ای در بازاریابی ورزشی می پردازد. این همایش با یک رویکرد بلندمدت و متداوم کار خود را آغاز نموده است. ماموریت، چشم انداز، ارزشها و شعار همایش در راستای اهداف بلندمدت آن طراحی شده و به شرح زیر می باشد:

·         ماموریت دبیرخانه همایش: «توسعه علم برند در صنعت ورزش»

·         چشم انداز دبیرخانه همایش:مرجع علم برند در ورزش ایران و آسیا

·         ارزشهای دبیرخانه همایش: پیشرو، شایسته و ارزشمند، حرفه ای، خلاق، منحصر به فرد، دانش مدار، مرجع، مستمر

·         شعار دبیرخانه همایش:   «ورزش، برند، ارزش»

·         رنگ دبیرخانه همایش: قرمز، مشکی و سفید است

·         لوگو دبیرخانه همایش: به شرح زیر می باشد

محورها
اخبار
دسترسی سریع
تاریخ های مهم
اطلاعات کنفرانس
 
دانشگاه فردوسی مشهد
روزهای کنفرانس:
از 1394/09/25 تا 1394/09/26
دبیر : سید مرتضی عظیم زاده
كليه حقوق اين پورتال‌ برای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام محفوظ است.
طراحی و اجرا: شرکت آداک