یازدهمین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی

معرفی
یازدهمین همایش ملی کیفیت در نظام های دانشگاهی

توسعه پایدار نظام آموزش عالی،  به عنوان پر ارزش‌ترین نهادهای جامعه در پیشبرد و توسعه دانش، فنآوری، میراث فرهنگی و ارزشهای حاکم بر آن، مستلزم رشد موزون و همگام ابعاد کمی و کیفی این نظام پویاست و اعتلای روز افزون آن مرهون طراحی و استقرار نظامهای تعالی‌بخش و تداعی‌گر همت عالی دغدغه‌داران این عرصه در دهه اخیر در قالب اجتماعی علمی، در حوزه ارزیابی کیفیت در نظامهای دانشگاهی می باشد.

تاکنون این هم‌اندیشی عالمانه منجر به برگزاری 10 دوره همایش ارزیابی کیفیت نظام‌های دانشگاهی در دانشگاههای معتبر و مادر  کشور گردیده و در رشد تکاملی خود، این بار با میزبانی و محوریت دانشگاه تبریز و همکاری مجامع سیاستگذاری، مدیریتی و دانشگاهی بستر و ظرفیتی دیگر را برای حضور خردمندانۀ اندیشمندان، محققان و دانشجویان فراهم ساخته تا آخرین دستاوردهای علمی معطوف به محورهای یازدهمین همایش ملی ارزیابی کیفیت در نظام‌های دانشگاهی را بررسی و با هم‌اندیشی علمی و نمایه سازی مقالات به تولید نظریه‌های علمی بپردازند.

 

چهارمین کنفرانس ملی و یازدهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی تنها کنفرانس ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی است که به صورت مستمر توسط دانشگاه های مختلف برگزار می شود. آنچه در ادامه آمده است، نمایی از چهار دوره برگزاری این کنفرانس با عنوان کنفرانس ملی است که باهمکاری مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران در دانشگاه های صنعتی شریف، دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت مدرس برگزار شده است. با توجه به مصوبه و آیین نامه پایگاه استنادی جهان اسلام، چهارمین کنفرانس ملی از عنوان همایش حذف گردید.

تاریخچه کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی:

اولین کنفرانس ملی ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی در 17 و 18 اردیبهشت ماه سال 1392 در دانشگاه تهران برگزار شده است.

 دومین کنفرانس ملی و نهمین همایش ارزیابی نظام های دانشگاهی نیز در 23 و 24 اردیبهشت ماه سال 1394 در پردیس دانشگاه فرهنگیان برگزار شده است.

 سومین کنفرانس ملی و دهمین همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی  در 7 و8 اردیبهشت ماه دردانشگاه تربیت مدرسبرگزار شده است.

 یازدهمین  همایش ارزیابی کیفیت نظام های دانشگاهی دردانشگاهتبریز در تاریخ 6 و7 اردیبهشت ماه 1396 برگزار خواهد شد.

 

 

محورها
Skip Navigation Links.
Collapse دسته بندیدسته بندی
مبانی فلسفی کیفیت دربرنامه درسی آموزش عالی
رویکردها، نظریه ها، الگوها، اصول و مفاهیم کیفیت در نظام های دانشگاهی
بازار کار و کیفیت عناصر برنامه درسی دانشگاهی
کیفیت آموزش و یادگیری(چهره به چهره، مجازی) و نظام های دانشگاهی
پژوهش و توسعه کیفیت در نظام های دانشگاهی
مطالعات تطبیقی کیفیت در نظام های دانشگاهی
کیفیت نظام های آموزشی قبل از دانشگاه و ارتباط آن با کیفیت نظام های دانشگاهی
اخلاق، معنویت و باورهای دینی و ارزشی و کیفیت در نظام های دانشگاهی
اسلامی کردن علوم انسانی و کیفیت نظام های دانشگاهی
نقش ارزیابی دروندادها و بردوندادها در کیفیت پیامدهای نظام های دانشگاهی
اجرا، تغییر و بهسازی برنامه های درسی دانشگاهی و کیفیت نظام های دانشگاهی
سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و سایر اسناد بالادستی و ارتباط با کیفیت نظام های دانشگاهی
مقایسه ارزیابی کیفیت در موسسات صنعتی، دولتی و غیر دولتی با کیفیت نظام های دانشگاهی
ارتباط سیاستگذاری آموزش عالی و کیفیت نظام های دانشگاهی
برنامه های درسی پنهان و کیفیت نظام های دانشگاهی
مقایسه ارزیابی کیفیت در دانشگاه های سازمانی (مراکز صنعتی و خدماتی و ...) با کیفیت نظام های دانشگاهی
رابطه مراکز رشد، دانش بنیان، کارآفرینی و اقتصاد دانشگاه با کیفیت نظام های دانشگاهی
ارزیابی برنامه ریزی نظام های دانشگاهی در اقتصاد مقاومتی
نقش هیأت‌های نظارت و ارزیابی آموزش عالی استان‌ها در ارتقاء عملکرد دانشگاه‌ها
سایر زمینه های مرتبط
اخبار
  • دسترسی سریع
    تاریخ های مهم
    اطلاعات کنفرانس
     
    دانشگاه تبریز
    روزهای کنفرانس:
    از 1396/02/06 تا 1396/02/07
    دبیر : دکتر عباس بازرگان هرندی
    دبیر علمی : دکتر محمدتقی اعلمی
    دبیر اجرایی : دکتر فیروز محمودی
    كليه حقوق اين پورتال‌ برای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام محفوظ است.
    طراحی و اجرا: شرکت آداک