کنفرانس ملي تبليغات محيطي در ايران

معرفی
OAC2015

جزئیات برنامه روز برگزاری کنفرانس

اعلام نتایج داوری مقالات به پست الکترونیک و پیام کوتاه نویسندگان مسئول مکاتبات

لیست چکیده مقالات تایید شده توسط شورای علمی کنفرانس تا تاریخ 1394/05/10

بنا به تعريف، تبليغات محيطي، كليه گونه هاي تبليغاتي كه يك مشتري در خارج از محيط خانگي خود به آن دست مي يابد را شامل مي شود. محيط ‌ها و فضاهاي عمومي، فضاهاي داخل و خارج حوزه حمل و نقل، محل هاي انتظار و ... مهمترين گونه هاي تبليغات محيطي قلمداد مي شوند. ظرفيت ها و پتانسيل هاي تبليغات محيطي آن چنان گسترده است كه به جرات مي توان گفت در غالب كسب و كارهاي امروزي موفقيت بدون تبليغات محيطي امري سخت و گاهاً محال خواهد بود. علاوه بر اين امروزه تبليغات محيطي نقش و جايگاه خود را از منظرهاي ديگري همچون فرهنگ و هنر، علوم اجتماعي، علوم ارتباطات، مديريت شهري و ... نيز به خوبي به اثبات رسانيده است كه با اندكي تأمل و انصاف مي توان بر عدم بهره برداري كامل از اين ظرفيت ها در كشور اذعان نمود. اين ماهيت چندبُعدي و بين‌رشته اي تبليغات محيطي از يك سو و ظرفيت هاي بالقوه آن در حوزه فرهنگ سازي، توسعه ارتباطات، هويت بخشي اجتماعي، زيباسازي شهري و ...، برپايي محفلي علمي به منظور تجميع آراء صاحبنظران، پژوهشگران، متوليان و عامليت هاي اين حوزه را ايجاب مي نمايد. كنفرانس ملي تبليغات محيطي در ايران، اولين كنفرانسي است كه با اين نگرش ان‌شاءاله در آبان ماه 1394 برگزار شده و اين حوزه جذاب تحقيقاتي، كاربردي و اجرايي را موشكافانه مورد بررسي قرار خواهد داد.

 

محورهاي اصلي اين كنفرانس عبارتند از:

تبليغات محيطي، هويت و ارتباطات فرهنگي و اجتماعي

تبليغات محيطي و بهبود فضاي كسب و كار

اخلاق، قوانين و الزامات در تبليغات محيطي

تبليغات محيطي، مبلمان و نماي شهري

تكنولوژي ها و فناوري هاي نوين در تبليغات محيطي

ايمني، محيط زيست و انرژي در تبليغات محيطي

 

مخاطبان كنفرانس:

پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه ها، دانشكده ها، پژوهشگاه ها و انجمن هاي علمي مرتبط

سياستگذاران حوزه هاي مرتبط اعم از مديران فرهنگي، شهري، هنري، اجتماعي و تجارت كشور

اصناف اعم از انجمن هاي صنفي مرتبط، كانون ها و شركت هاي تبليغاتي و شركت‌ها و سازمان‌ها و برندهاي تبليغ دهنده

محورها
اخبار
اعلام نتایج داوری مقالات
اطلاعیه مهم: تغییر مهلت ارسال مقالات و تاریخ برگزاری کنفرانس
انجمن علمی معماری و شهرسازی حمایت خود را از برگزاری نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی اعلام نمود
اعلام حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری نخستین کنفرانس ملی تبلیغات محیطی
همزمان با برگزاری کنفرانس تبلیغات محیطی کارگاه آموزشی «آشنایی با مدل‌های تعالی، ارزیابی و رتبه‌بندی سازمان‌ها» برگزار می گردد.
«ایمنی، محیط زیست و انرژی در تبلیغات محیطی» به عنوان محور جدید به موضوعات اصلی کنفرانس اضافه گردید.
دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه شهید بهشتی آمادگی خود را به منظور حمایت علمی از برگزاری کنفرانس ملی تبلیغات محیطی اعلام نمود
اعلام حمایت اداره کل آموزش و پژوهش سیما از برگزاری کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران
اعلام حمایت دانشگاه هنر اسلامی تبریز از کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران
اعلام حمایت دانشگاه هنر تهران از کنفرانس ملی تبلیغات محیطی در ایران
دسترسی سریع
تاریخ های مهم

 

تاریخ برگزاری کنفرانس: 1394/09/03


 

اطلاعات کنفرانس
 
دانشگاه علم و فرهنگ
روزهای کنفرانس:
از 1395/09/03 تا 1395/09/03
دبیر علمی : دکتر فواد نجم الدین
دبیر اجرایی : دکتر مهدی جعفریان
كليه حقوق اين پورتال‌ برای پایگاه استنادی علوم جهان اسلام محفوظ است.
طراحی و اجرا: شرکت آداک